2009-02-23

Kanchanaburi

Hi All! Ez egy rovid, de annal ertelmetlenebb iras lesz. Az elmult egy hetrol (hoh samet) sokmindent nem lehet irni, mivel sokmindent nem is csinaltam. Del-1 korul felkeltem, utana tenyleg miden megeroltetest kerulve kurvara semmit nem csinaltam (dog meleg is volt) max kajaltam vagy doglottem. Ugy 4 korul mar lehetett furcsizni, amit nagyon szerettem(a magamfajta ipari hofeherkeknek mint en nem ajanlatos a napocskara menni mert 3 percen belul elszenesedik). Kurvameleg volt a viz, addigra a homero is 26-27 fok korulre nyugodott es nagyon jo volt. Mintha valami melegvizes furdoben lettem volna ami a fetisem. Neha halak ugraltak korulottunk, labunk elol remeterakok vonszoltak a csigahazaikat (merthogy a nyakig ero vizben is tisztan lelatni az aljaig) es ugy az egesz nagyon ellevos volt.
Estenkent a homokba kibasztak szonyegeket meg minimalis asztalokat, kirakodtak minden nyalcsorgato kajat valami pultszerusegekre es amire ramutattunk azt ott helyben megsutottek es az eloadasok nezese kozben felig elfekve elmajszoltuk (es tenyleg kurvajo kajak voltak).
Utana csaszkalas, ide-oda elmenes es az ember porgesi hajlandosagatol fuggoen vagy zenebonas ugralas vagy kis nyitott barokban elsorozes/beszelgetes, esetleg partra kitelepedes es ejszakai furdes abban amiben az ember eppen van. Teljesen mas az emberek eletritmusa, leszarnak mindent magasrol, a vendeglatas teljesen mas ertelmezest nyer naluk. Itt nem volt az hogy zaras elott fel oraval mar elkezdik felpakolni a szekekekt az asztalra de ugy hogy elotte vegignyekeregtetik a jarolapon, barmilyen hulyeseget kerek vagy nehez felfogasu vagyok, sose vagnak pofakat, nagyon segitokeszek. Pl ejszaka mar mentem epp haza (1-2 korul), de elotte meg lepihentem egy kiteritett szonyegre meg parnara, elbambulni a csillagos eget mikoris eszrevettem hogy mar pakolnak korulottem. En fel akartam allni es odebballni, mire egy emberke nekiallt marasztani, hogy "addig maradjak amig akarok, nem gond-nem gond". Majd hozott jeget a nem is naluk vasarolt azota felmelegetedd soromnek es egy poharat. Erre nem voltam felkeszulve... De olyan is volt, hogy olyan 7-en 8-an (mindenki mindenhonnan) voltunk hajnali 4-ig (furdes, elleves) es kulon nekunk osszekeszitettek asztalt, lampasokat, szonyegeket es vegig maradtak amig mi voltunk (elgitarozgattak es enekelgettek a barpulton uldogelve). Nem rohannak sehova, semmi nyoma az idegeskedesnek vagy rohanasnak.
Es ez a dolog tenyleg lofaszba nem kerult. Szallas kettonkek osszesen 13 euro volt/nap es egy szep nagy tagas sajat furdovel ellatott szobank volt, az erkelyrol ra lehetett latni a tengerre, csodalatos tengerparttal. Egy ebed 3-400 forint, estenkent meg a legeslegpuccosabb szallodaban 3 fogasos vacsora (free) bemutatoval 1200 forint. Ha setaltunk 100 metert akkor mindez feleennyiert. Motor berlese orankent 500, de 1500-ert vihetem egesz napra, teljes szennyesmosas 500. Es ez egy draganak szamito sziget (termeszetesen a hatar a csillagos eg mashol) de meg igy sem kozeliti meg koltesben egy napra a balatont. Egyebkent egy olyan hely ahova majd asszonnyal kell kijonni es heteket eltolteni. Sokszor gondoltam hogy en egy ilyen helyen szetunnam magam, de vegul sosem votl errol szo. Kis helyen keves ember nagyon jol tudja magat erezni.

Na de ennyit errol, azota atjottunk Kanchanaburiba, bangkoktol kb 3 orara eszaknyugatra. Az ut nem volt piskota. Eddig midnenki azt mondta nekem, hogy az itteni buszsoforok ugy vezetnek mint az elmebetegek. Sajnos ok tevedtek. Ezek ELMEBETEGEK es ahhoz illoen vezetnek. Ugy mennek mint a felorult, az utak es a busz muszaki allapota pedig ugyanugy zero-zero. Megyunk 80-90-el, latszik hogy a buszt csak a lerohado festek tartja ossze, minden egyes 20 centi mely katyu utan femes durrano hangokat hallatott. Betontereloknek siman nekimentunk felnivel (full gazzal), savokat ugy valtott hogy majdnem felborultunk (kozben nyekereg-recseg a vaz). Ja savok itt valami utalasok akarnak lenni hogy "igen, mi ilyet is fel tudunk festeni az utakra". De mindenki lefossa magasrol. Autopalyan bicikliseket ugy kerulgettunk hogy kozben 3 masik autot szoritottunk le.
Egyebkent erdekes, mert nem nagyon latni megtort autokat. Ireknel szo szerint minden otodik kocsinak meg van huzva legalabb a sarhanyoja, de ezek valahogy mindig elkerulik... Mindegy, tuleltuk...
Igenybe vettuk azert a helyi kozlekedest is, ami egy pickup-bol atalakitott "valami" volt, oda tuszkoltak be az embereket mint a szardiniasdobozba, raadasul a meretezese az thai volt, mivel en csak nagyon eloredontott fejjel tudtam allni. Kenyelmes is volt... Igyis kek-zold mar a fejem bubja mert minden letezo ajtofelfaba, korlatba, kapaszkodoba bebaszom a fejem. Ezek komolyan nem nonek 160 centinel magasabbra (beja 2 panaszkodik is a pasikra emiatt :) ).
Nepszeru emberfuvarozasi mod meg a motoros taxi, amikor rabasznak a robogo hatuljara es ugy visznek hogy kapaszkodsz abba amibe tudsz. Na amikor ilyennel mentem akkor tudtam volna osszeszarni magam par kanyarban, pedig este volt es csak nehany terepjaro es motoros volt az ellenfel amit kerulgettunk. Mindegy, tuleltuk.... Sikeresen megerkeztunk kanchanaburiba es szallasunk is van.

[utkozben a [kurvakibaszottgecifos] picasa miatt lefagyott a bongeszom es az utolso bekezdesem elszallt. ISMETELTEN KONYORGOK MINDENKINEK: please mondjon nekem valaki egy normalis kepmegoszto weboldalt. Halalom ez a hasznalhatatlan geci]

Szoval a heti rendszeres [fos]picasa miatti idegrohamom elmulasa utan: A sugar cane nevu helyen szalltunk meg ami kurvajonak tunik eddig. Van melegviz (az itt kenyelmi dolognak szamit ami nekem annyira nem fontos), tagas, tiszta es az egesz a Kwai folyora epult :). A szallo maga a vizre epult kis bambusz/fonottvalami/deszkaepuletek uszo egyvelege. Kurvahangulatos, kenyelmes es hat... az erkelyre kilepve elottem (alattam) folyik a folyo es elegge egyedi a panorama. A tavolban valami nagy kolostor csicsas epulete ahonnan neha kantalas is elhallatszik, a paron palmafak meg eszkabalt bambusz/faepuletek (Ara 700ft/kopf)...
Konkretabbat akkor fogok irni ha tobb napot eltoltottem itt, talan szombatig osszegyulik valami bejegyzesrevalo (akkor megyunk egy itt elo sraccal valami kimondhatatlan nevu helyre a hetvegere). Holnapra mindenesetre mar befizettunk egy egynapos turat: Bambuszrafting, elefanttura, Death railway [amit az ausztralok epitettek a dzsungelben], utbaejtve a "hid a kwai folyon"-t, vegul furdes az erawan vizesesnel [link]. Kivancsi vagyok milyen lesz... Holnaputan is szeretnek csinalni valamit de nem tudom hogy fogok kinezni ezek utan... Itt nagyon pusztulas meleg van del korul, meg lehet dogleni.

Kepeket sajnos nem toltottem fel, tobbnyire beja2 gepevel fotozgattam mert az enyemet lusta voltam magammal hurcolaszni. Majd ha laptopom kozelebe erunk (bangkokban hagytam) akkor majd letoltom ra az o kepeit is es akkor kiegeszitem a samet-es galeriat. addigis csak 4 szaros kep van + toltam fel 10 kepet bangkokba (utolso feltoltes volt)






elhalt bor es labujj lecsipegeto halak









ettermi konyha

bendeguz

 lábrohadás szétázás után

 kibaszottforrófürdő
 halálvölgy
 halálvölgy - kiskanállal és botokkal ásták a 2. vh-ban


No comments: