2009-04-08

1st impressions

Hi All!

Tegnapi felhalalbol regeneralodtam egy finomat. Meg christchurchben vagyok, ez a deli sziget legnagyobb varosa kemeny 300K lakossal, elesen elkulonitheto toronyhazas varoskozponttal es vegtelensegig elterulo kerteshazakkal.
Elviselheto, 15 fok koruli klimajat gyorsan megszoktam, meg mindig a rovidgatyamban rohangalok egy poloban. Ezt mar ireknel begyakoroltam (ir-otthoni tel-tajland-NZ homersekleti kulonbsegeibol adodo hotagulas miatt remelem nem lesz anyagfaradasom).
A sor ijesztoen draga. Legzeszavar es szeklettartasi problemaim tamadtak a boltban, mikor lattam a $4.60 arcedulat a heineken alatt (stella $5.20). Ujraelesztettes utan megis vettem egyet, de annyira nem estem tole hanyatt (licenszelt). Kicsit ir heineken ize van, nagyon gyenge soproni aszokos savanyu mellekizzel ami azonnal eltunik. A teljes kep vegett mindjart megyek az ir kocsmaba, mert mennem kell oda.
A noktol azota sem indult meg a nyaltermelesem, bar az irekhez kepest kifejezetten szepek. Segguk nagyobb mint amit az orvosom javasolt azok utan is, hogy en szeretem ha nem kell celozni mikor racsapok. Oltozkodesuk alatta van az otthoniakenak, de azert elmegy. Latszik, hogy akarnak normalisan kinezni es nem szarjak le mint az eletreszolo traumat okozo melegitos-kapucnis-csizmas gusztustalan gall buntetesek.
Az emberek fejben rendezettnek tunnek, semmi nyoma a feszultsegnek, vegtelenul termeszetesek es segitokeszek. Ennel elbaszottabb akcentust viszont meg eletemben nem hallottam. A repteren allt mogottem egy par es komolyan 1 percig fel sem tunt, hogy angolul beszelnek...

Ma a kint megismert emberkenel szunnyadok, majd megyek egy kozeli thermalforrashoz, hanmer spring-hez par napra.
http://www.panoramio.com/photo/8445762
Biciklitura, melegvizesbugyogas, hegymaszas (negykezlabtudokikopes-huttebensorrelkezbenboldogsagtolmeghalas).

...Azota sem gyujtottam ra... fogalmam sincs hany oraja, kb 2 es fel napja. Lelkiismeretesen betartott fehernodietamat viszont most kenyszerbol meg kell szakitom.

Bie all!

No comments: