2009-05-29

GOING HOM!

Hi Oll!

Na rovid leszek mert kenyelmetlen a szek amiben ulok. Dejohejban: Melokereseshez 2 fejvadaszhoz mentem el 2 nap alatt, es kis beszelgetesunk utan jol kitalaltam mi lesz. Pontosabban mikor az elsohoz mentem be akkor kicsit, mikor masodikhoz akkor mar jobban eldontottem a bal hatso agylebenyemben mit akarok eppen, csak amolyan lelkiismerettisztito megerositesre vagytam. Egyik felem (harmadom) nagyon szeretne itt lenni, kurvajol ellenne, tetszik ez a varos es egyebkent a parkokat is megtalaltam. Tetszik a nyugodt eletforma, az emberek hozzaallasa egymashoz es a kulvilaghoz, hogy nem talalkoztam 2 honap alatt olyan emberrel, akire ramondhattam volna hogy "barom" pedig sokkal talalkoztam. Penzem elfogyott, a magamnak megszabott kritikus osszeg ala kerultem mar nagyon regen, most mar jon a kicentizgetes, nehogy konkretan KP nelkul maradjak (egyenlore ugy nez ki ez be fog kovetkezni).
Az elmult 2-3 napban rengeteget ragodtam, rettenetesen szeretnek hazamenni, de legalabb annyira szeretnem magam itt elinditani. Mivel itt elkezdeni most ebben a vilaghelyzetben baszottnehez (az), rengeteg energiat igenyelne raadasul tul sokminden van amit otthon is szeretnek. Ahhoz hogy kenyelmesen nekialljak itt elkezdeni ahhoz rengeteg toke kellene ami mar nincs, nekiallni kuzdeni a migracios hivatallal ami nem lenne egyszeru es a siker sem garantalt. Szoval a "gohome" lenyomta a "letsdoit"-et. Ha a fejemben leullepszik az a sokminden ami kavarog benne majd akkor nyilatkozok, addig meg nem akarok hulyesegeket irkalni.
Egyszer beszeltem valakivel es o jol megmondta: "follow your guts" nyersforditasban> "tedd amit a gyomrodban erzel". Ez valami olyasmi mint az az ominozus "ne akarj a szellel szembe pisalni", szoval az tettem :)

Ma vegig napsutes, meleg, csodalatos ido volt. A nok megszepultek, finom friss levego, a varos szo szerint feleledt es nyuzsgott. Tenyleg szetvetett az endorfin. MOST ugy gondolom, hogy nem utoljara vagyok itt, a hely megvar es ha csak rajtam mulik akkor visszajovok ide. Szoval lelkiismeretemmel mindent elinteztem, vigyorogtam mint egy idiota es ezzel a fejjel szepen bementem egy utazasi irodaba es lefoglaltam a repjegyet hazautra (TADAAAA!!!). Multkor jol kitalaltam, hogy malajokon keresztul fogok hazajonni, de most a Cathay Pacific hulyere diszkontolta magat, ezzel es egy kis utvonalmodositassal tobb mint harmadaval olcsobb a jegy. Szoval az utvonalterv a kovetkezo: Junius 10 Sydney, Junius 17 Hongkong, Junius 24 London. Onnan meg nincs jegyem irorszagba, ha osszegyulik a lelkierom az ujboli penzkolteshez akkor majd azt is lefoglalom. Szoval Robiek huthetitek a soroket (ha epp egy se lenne a hutoben amit nem hiszek), mert megyek es jol kipialom az osszeset, beja1 meg igeretedet betartatva felhizlaltatom magamat es elviszel a Gibneysbe es leitatsz (na legalabb vegre latsz reszegen) Lesz ott majd mulass...
Onnan meg ki tudja miko de majd hazarohanok es haha... Akar kapok ireknel melot akar nem, akkor is akarok hazamenni.

Tovabbi tervekrol nem nyilatkozok mert annyi van mint a fene, naponta valtoznak. Raadasul mar ki tudja miota az aktualis megerzeseimre hagyatkozok, ha ugy erzem hogy maradni akarok akkor maradok, ha menni akarok akkor megyek es ezeddig kurvajol mukodott a modszer, mert rossz dontest meg nem hoztam igy. Semmit nem bantam meg amit itt tettem (feluletes gondolkozast kovetoen). Talan egyszer hulyeztem le magam, mikor ido elott eljottem Akarorabol. Imadtam ott lenni, gyonyoru kornyek, osszeszokott es jo tarsasag, idilli kis varoska ahol minden nap csak vitorlazgattunk volna (a hajotulajnal bereltem szobat) este meg fullpanoramas csillagos eg alatt vagy kandallo mellett pihenttunk. De konnyen koh chang lett volna belole, marminthogy hetekre ottragadok mikozben az ido csak telik. Utana nem volt ezzel a tovabballassos dologgal problema, mert mindig meg voltam gyozodve, hogy a kovetkezo hely is ugyanugy megeri, de Akarora volt az elso igazan melyen odabaszos hely (elotte christchurch,hamner springs, kaikoura).

Sokmindent szeretnek a jovoben, talan tulsokmindent, de majd lesz ahogy lesz.
Rovidtavon mar atkapcsolok korlatoltturistara, mivel mar csak 12 napom van ujzelandon. holnap hajnalban scenic raillel elmegyek a Te paupo vagy milyen tohoz, onnan Rataroa-ba. Az elobbit az eszaki sziget egyik legszebb nemzeti parkjanak tartjak, utobbi meg dugig van tomve hoforrasokkal es a videk maga sem rusnya. Onnan valszeg fel Aucklandbe, ahonnan osztralia.
Fingom sincs mit fogok kezdeni ott 1 hetig, csak a metropol ovezetre el lehetne morzsolni ketszer ennyi idot, de ha igy gondolkozok, akkor meg egy hetig szarrasporolas kozepette meg bejarom az aranypartot, aztan meg egy het a keleti oserdo meg az ott sorakozo nemutolso helyek, vegul meg egy ket hetig a tropusi klimaval biro es ugyancsak erintetlen partokkal teleszort queenslandban logatom a... labamat. A tokom hogy miert nem vagyok milliardos.

Ja, hetes utazasok meg idoszuke: nem nagyon vagyok az utazasi irodak hive, de forumokon es blogokon mindenki olvashat velemenyt az igenybevetelukrol, mindenki dontse el maga hogy hasznosak-e vagy sem. Kotottseg, haromszoros arak. Meg egy egyhetes nyaralast is 1 ora internetezessel tokeletesen le lehet szervezni mindenre kiterjedoen, boven aron alul. Elkanyarodtam: egyszer egy recis meselte, hogy valaki utazasi irodaval jott ide. 14 nap (akarcsak a magyar ajanlatok) alatt jarta korbe az eszaki es deli szigetet es a menetrendje elkepeszto volt. Ora szinten meg volt szervezve hogy mikor mit csinal, honnan hova megy. PL reggel 9kor bicikliberles itt meg itt, onnan eltekerni ide meg oda, 1 ora szunet majd delutan 4re visszaerni kolcsonzobe ahonnan barlangtura este 6ig, vacsi 7kor itt meg itt majd irany a kovetkezo varos. Megeri ezt a torturat vegigjarni? Raadasul ilyen aron? Hogy sok szepre nem fog emlekezni az szent. Sok korutazasos ajanlatot neztem at anno, de mindegyik probalja a legrovidebb idon belul a legtobbet megmutatni. En amondo vagyok hogy ha pihenek meg szep helyekre megyek akkor inkab latok harmat de azt elvezem es tenyleg pihenek, minthogy vegig masrol se szoljon az egesz csak kipakolnak a buszbol meg visszapakolnak a buszba.

Ja, Beja2 azota tajlandon van, mikor konnyu mikor nehezbuvarkodik, elvan mint a befott, sutteti a hasat. Nagyon eldugott es csodalatos helyeken jar, facebukjan megtekintheto.

Na mindket sorom elfogyott, ezt a problemat msot orvosolnom kell a hatekonyan es precizen. Majd par nap mulva megint netkozelben leszek meg irok errol a varosrol mert sokminden van es tortent itt.

na pa'!

1 comment:

Anonymous said...

Dejohejban;SZETBOGTEM AZ AGYAMAT TE ALLAT AZ OROMTOL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ugy de ugy de ugy szeretlek......
Es olyan dagadt leszel mint egy anyadiszno,de komolyan...