2009-06-19

Hova kerultem?!

Hi! gyors leszek mert smucig vagyok sokat fizetni. Elek virulok, jollaktam kialudtam magam. Fingom sincs mit mondjak errol a helyrol mert meg en sem tudom mit gondoljak. Ahhoz kepest hogy kina meg nagyvaros meglehetosen tiszta. Tisztabb mint BP, de azert nem ennek a foldrol. Az epuletekre nezve neha 2050-ben erzem magam, nehany utcaval arrebb meg ugyanabban az eraban csak mondjuk 3 apokalipszissel kesobb. Nehany ember szerint rendezett, szerintem kaotikus, tomegkozlekedese jo (bar en 5 perc alatt elvesznek). A helyi emberek tavolsagtartoak, elozekenysegre zavarba jonnek, szabajozottnak tunnek. Kiveve az indiaiakat akik itt ugyanugy belemasznak az ember szajaba es itt is utalom oket mind.
Hasmenes meg varat magara, bar most egy koreai kajaldaban adtam neki egy lehetoseget :). Rettenetesen szereny korulmenyek kozott elnek osszezsufolva. Az "internetkavezoban" ahol vagyok van meg 6 emeletes agy vekonyka matracokkal, itt lakik a "hotel" szemelyzete. Az epulet toldott-foldott, kivulrol rohad az egesz, csovek meg kabelek futnak keresztul a szanaszetvert falakon. Mindenesetre a lakosztalyom egesz jo, 20 euroert TVs-legkondis-hidromasszazsos lyuk. A sor olcso es finom, 70cent es 1.20 Eur kozott mozog, internet 1Eur/h. VISZONT kocsmat meg nem talaltam. Ezek nem szorakoznak semmit. Se kocsma, se biergarden, se kupi, se barok, se kavezok. Szomszeddal bejartuk az egesz kornyeket de SEMMIT nem talaltunk. Parkok sincsenek, csak zacsibolstikabanszurcsoles.

Na megyek a szomszed szigetre. Itt sok idot nem tervezek eltolteni, kicsit videkebbre probalok menni, de sajnos csak gagyi vizumom van amivel hongkong kozigazgatasi teruleten mozoghatok. Meg nem dontottem el hogy tetszik-e a varos vagy sem. Fogalmam sincs hogy mik ezek, annyira nyakatekert kornyek. Ja, megsulok: szauna, 35 fok, 150%os paratartalom.

No comments: