2009-06-17

Kiama, Huskisson

Hi!

Most tenyleg villamgyors leszek, mert fel oram van. Multkoru postban jol megostoroztam az Ausztralokat meg a Kiwiket, de okkal neztem rajuk brutalkritikus szemmel. Majd errol kesobb...
Na Sydney szep es jo, 2 nap alatt kenyelmesen letudtam a fobb hiressegeket mint Bondi beach, oprah, harbour bridge, tomegkozlekedes, stb. Utana lecsorogtam szepen lassan Egy Kiama nevu helyre ahol csak 1 ejszakat toltottem olcso szallas hianyaban. Masnap a Jervis Bay-partjan levo porszem faluba, Huskissonba mentem ahol eddig (tegnapig) voltam. A varos nem nagy cucc, 1 kocsman kivul semmi nincs ott (a kocsmaban viszont kedves emberkek naponta iszogatnak), de a kornyek az szepre sikerult. Hofeher partok, toktiszta turkizszinu viz, meteres rajak usznak ki a homokba (videjo es foto is van rola haha), delfinraj terelgeti a halakat a kisebb oblokbe ahol meg jol megkajaljak mindet, Eokaliptuszerdo meg miegymes.
Koalamacit meg kengurut nem lattam, meg csak utszeli doglottet sem, papagajt viszont annal tobbet. Szep szinesek, furtokben lognak a fakrol es rengeteget rikacsolnak meg jatszanak. Az emberek baratsagosak, nyitottak, stb amit en mostantol nem fogok mar tobbszor leirni mert mindenhol leirtam. Ezentul azok az emberek akik olyanok mint itt, irorszagban vagy NZ-on, azok lesznek a "normalisak", mindenki mas meg lesz egy "pocs".
Kepek:

Sajnos meg mennem kell letakaritani habtestemet, utana meg rohanok konzulhoz felvenni az uj de ugyancsak nem mukodo bankkartyamat, benezek meg par boltba, majd ki repterre mert ma este megyek tova Hongkongba, Kinaba. Fingom sincs mi lesz ott, szallasrol utazasrol lovesem sincs. Valszeg azt se fogom tudni hol all a fejem, max epilepiszias rohamot kapok az ingeraradattol. Meg az ottani kajaldak igazi "elolforas" produktumaitol lesz majd megint cifrafosas. Nem is kicsit, nagyon.
Na majd ha onnan nyomok gombot es ha normalis internet lesz akkor toltok fel kepeket. (Huskissonban nem volt net, csak a szomszed faluban egy peksegben egy penzbedobos terminal amin inkabb csak rohogtem).

No comments: