2009-06-17

Pikturz

Hi! Talaltam egy konyvtarat ahol ingyenes az internet (ki is kialtottam a vilag kilencedik csodajanak), boldogan neki is alltam feltoltogetni a kepeket. Azonban csak csalodottan orjongtem magmaban, olyan emeszthetetlenul okadek szar lett a 90%-uk. Meg Dunedin-ben vettem egy Fujifilm masinat a kajapenzembol, de kb ugyanolyan ratyi mint elodje. Ez is rettenetesen okos, arcfelismeres, ilyen meg olyan fenykepezesi modok (teljesen ertelmetlen), kakukkosora, csupa haszontalan hulyeseg. A szoftvere lassu, bekapcs utan 3-4 mp mire fenykepezni lehet aminek a reakcioideje ujabb 1-2 masodperc, ezzel lehetetlenne teve gyorsabb dolgok elkapasat, raadasul sem ISO-t, sem zaridot nem tudok allitani. Beegni nem eg be olyan latvanyosan mint a regi gep, de azert o is hajlamos kula minoseget produkazni.
Raadasul valamelyik istenbarma kitalalta hogy a kepletoltes legyen aszinkron, szoval 5 percig varnom kell mig vista hajlando beolvasni szerinte az osszes kepet (mert biza neha kihagy nehany fajlt vagy csak elfelejti beolvasni oket, emiatt buktam a Paihia-i kepek nagy reszet). Mar ha nem fagy kemenyre kozben, mint ahogy iment vagy 5X megtette. Ha nem konyvtarba lennek mar reg foldhozbtam volna. Gyulolok fenykepezni! %£$*@~!!!! (De talan meg ez mindig jobb mint a magyar/ukran aranylancos diszgyoker aki a csillivilli Nokiaval all neki fenykepezkedni.)
Jo etvagyat ezekhez a szarokhoz:
[update: kb 15 percig vartam a feltoltesre, majd utkozben megszakadt. Kezdodo epilepszia. Ujraprobalkozas...]

Na szepen lassan egyesevel toltogetem fel, mintha kozszferaban dolgoznek. Fent az egyetlen kep wellingtonrol, amelyik nezheto.

Uton Touraga-ba vagy hova... Ennel mindenkepp szebben nezett ki...

Ezen a ma is aktiv vulkanon akkor valami bazinagy vihar volt.

Volgyhid. Valahany meter magas.

Rataroa - Mindenhol gejzirek, fortyogok, gozkurtok

Szo szerint mindenhol....

Bay of islands. Szinmagyarazat> fekete=zold

Fekete=szurke, barna=zold (meg mindig Bay of islands)

Nyugdijasdelutan (Sydney).

Fa (Auckland).

Ausztral nem-esoerdo
No comment.
Naplemente Jervis bay-ben. A gep kicsit eltulozta a piros szint de azert szep volt.

Kiama-i vilagitotorony.

Ezen rovid szovegecske megszerkesztese, es ennyi kep feltoltese 5 ev szakmai gyakorlat utan is kereken 2 oraba telt. Na ezert fogok macintosht venni.

Meg 2 oram van repterre indulas elott, majd meglatom mi lesz. Az itt kotott biztositasom kinaban nem ervenyes, magyar biztositok meg csak ugy hajlandoak szobaallni velem meg online is, ha meg magyarorszagon tartozkodok. Szoval Hongkongban legeslegelso feladatom talalni egy biztositarsasagot.
Ma talalkoztam magyarokkal a konzulatuson. Fura volt. Az egyik varakozo csaj habzo szajjal szetfikazta MO-t, a baratnoje meg lathatoan szegyellte magat az elobbi miatt. Hmmm... A masodik rendes volt, szivesen elsoroztem volna vele egyet de sajnos rohanasban voltak.

Elmult hetekben szerzett seruleseim mar elmultak. Mig az okos de birka ember elolvassa a tablat es nem nyul a toba, addig a kivancsi es kreativ zolika a megdermedt kezevel meri meg a hoforrast. Ha elpirosodik a bor akkor az azt jelenti hogy "meleg". A labujjam es a kuszob altal vivott kuzdelem is utan mar csak a kormom lila a fel labujjam helyett. A dobhartyam meg valszeg kilyukadt egy furdozes kozbeni fulpiszkalaskor, mivel bofizeskor hallom hogy szelel. Jol hallok vele, de otthon majd megnezetem dokibacsival, mert meg decemberben az a deportalnivalo budoscigany kazantoltelek is ezt a fulemet verte szet.

Na mindjart zarora, megyek szepen. Masinan etetes meg bofiztetes utan benarkozok es megprobalom vegigaludni a ropke 9 oras utat.

No comments: