2009-03-13

Chang bar

Mikorobejegyzes:
Meg mindig Koh Chang-on vagyok es olyan kurvajol elvagyok (bocs a szoismetlesert) hogy most nem kezdem el teljesen kifejteni. Ugyanabban a bungalloban lakok ugyanabban a barban, a tarsasag remek (sosem vagyunk 10-nel tobben), mindenki kozvetlen es ugy altalaban nagyon csaladias.
Mar napok ota keptelen vagyok 4 elott lefekudni, mintha egy endless osztalykirandulas lenne az egesz. Ja, es miota itt vagyok (2 hete) egyszer nem rugtam be, mondhatni minimalisan iszok. Bar mindig kilog a szambol egy fel sorosuveg, de meglatszani sose latszik. Nagyon remek itt. Mindenkinek ajanlani tudom, hogy egyedul/haverokkal (es talan asszonnyal) idelatogasson. Akar hetekre is...
Tenyleg szinte minden megvan itt amire egy embernek szuksege lehet a piheneshez :)

Nincs az a szabalyozottsag, mindenki kulturaltan ugy erzi jol magat ahogy tudja. Nem sok barban voltam eddig, ahol onkiszolgalokent jarok a pult moge, alkalmankent beallunk kiszolgalni amikor a pultoslanyok mar "faradtabbak" hajnalban[ertsd: bebasztak]...

Update masnaprol: Vagy eppen hajnal jozanitjuk oket...

Egy olyan rettenetesen egyszeru helyen, ahol egy magno adja a mindenki altal lemasolt zenet, 2 huto van (sor/udito) 1 tuzhelyes konyhaszeruseg, 1 nagy es ket kisasztal + a pultszekek a fedett helyen es nehany eszkabalt kertibutor a parton, a vilagitasrol a hold, par lampion es mecses gondoskodik. Ja, es a falakon 30 centis gekkok "nyekegnek" ...

Jo moka itt az elet, visszatero es rendes arcokkal. Pl tegnap egy svajci gyerek ugyancsak elhagyta a kulcsat es hajnali 3kor alltunk neki betorni hozza a svajcibicskammal + par napja zoveress is elbaszta a lakatot es hozza is be kellett torni. En meg mar masfel hete csak az erkelyemen keresztul kozlekedek (beja elhagyta a kulcsom).

Nagyon hianyozni fog a hely, amikoris 16-an elmegyek vissza bangkokba.

UPDATE: ma vegre bemehettem a tengerbe es en voltam a legboldogabb ember a partszakaszon. Ha 35 fokos nem volt a viz a sekely reszen akkor dogoljek meg hogy egy sem...
Holnap bookolom a korallszirtbuvarkodast...

Ujabb update masnaprol: elfelejtettem...

Na pa'

No comments: