2009-03-03

Stayin' alive

Hi All!



Gyors jelentkezes: Tegnapelott sikeresen megerkeztunk Koh chang szigetere, es most kb csak annyit mondhatok, hogy kepeslaporszag hatso kertje... Nem fogom tulcifrazni mert nincs ra idom (meg lusta vagyok) A tegner azurkek es kristalytiszta, mindig lelatni az aljara, hatalmas felhokbe burkolozo melyzold hegyekbol all az egesz sziget, mi is az egyik ilyen oldalban vagyunk kis bungallokban. Az erkelyunktol kb 5 (apalynal 12) meterre hullamzik a tenger, semmi zene vagy kopacsolas, korulottunk dzsungel (nincsenek szunyogok). A haz egy bambuszvisko szunyoghalos ablakokkal (meg zsalugater) furdoszobaval es minden kenyelmi funkcioval amire szuksegem lehet, de meg igy is nagyon-nagyon puritan (a tapeta is palmalevelbol van fonva). Tiszta es egyszeru, elso latasra beleszerettem. Itt vegre a tenger zugasara alszok es kelek.

A kocsmak annyira egyszeruek es nem-eroltetettek hogy mondhatni a fak koze epitik abol amit talalnak, majd ugy dszitik ki ahogy tudjak es teljesen nyugodtak (ez a szomszed bar: http://www.panoramio.com/photo/2274172 Ja, ez egy hippitanya :) )

KLIKK>>>Masok kepei panoramiorol

Szoval nagyon gyonyoru hely, nem flancos csillivilli mint Samet szigete, nagyon kevesen vannak.


MASIK: Mult het penteken az itt elo magyar ken sraccal+baratnojevel ujra osszefutottunk es a hetvegen elvitt minket Jomtien-be, Pattaya melle. Na az egy kulon post lesz, mert amit ott van az korhataros dolgok miatt nem egy ilyen helyre valo (tipp: gugli). Egyebkent nagyon jo helyekre mentunk, rengeteg dolgot megmutattak es isteni kajakat ettunk, All together kurvajol ereztuk magunkat.

Vasarnap este visszacaplattunk bangkokba es osszekapartuk Robit meg Zoli2-t es masnap jottunk le a szigetre ahol most 4 en emeljuk a hely hangulatat, +4 masik emberkevel akik ugyancsak itt idoznek par napot.

Kuvajo volt a tegnapi nap is: Delelott brutalnagy felhoszakadas, amit a meleg tengerben uszkalva sikerult atveszelnunk, majd irany motort berelni (3 eruro egy napra). Bejartuk a fel szigetet, betalaltunk egy olyan hotelbe ami a vilag top 50 hotelje kozt van nyilvantartva es olyat kajaltunk hogy leesett az allam (mondjuk draga is volt... tobb mint 2 euro). Az alkalmazottak suttogva beszeltek hozzank, midenki feher haloingben besztondulva setalgatott, 3 meterenkent meditacios , jogazo es relaxalo hazak. Mi azert megerkezesunkkor mkotorral korbementunk a kornyeken kozben egymasnak uvoltozve nyugtaztuk, hogy nagyon tipptopp hely. Hmmm... Akkor meg nem tudtuk hol vagyunk. Kesobb az egyik elhagyatott parton szedtunk kokuszdiot (kovel ledobaltuk) majd 3-an 20 perc kurvafaradtsagos csapatmunkaval felnyitottuk (beja2 volt a negyedik, de o csak rohogott rajtunk) es megittuk a tejet majd a belet is elmajszoltuk. Ilyen es hasonlo dolgok miatt rettenetesen elveztem a napot, kurvajo kalandos volt. Hazafele azonban megcsuszott a motor hatso kereke, kicsuszott alolam es ugy 40-50km/h sebessegnel eltaknyoltam, szo szerint az aszfalton csusztam cirka 25 metert. A motorral egyutt csusztam es szo szerint csak az jart az eszemben, hogy minel gyorsabban lassuljak le es borfeluletem ne erje az aszfaltot. Kurvanagy csoda, de valami KIBASZOTT nagy csoda folytan amint lefekezodtem utan sajat labamra alltam (megegyszer: 40-nel borultam) es a horzsolasokon kivul mas fajdalmat nem ereztem (meg azert volt ott valamifajta sokk is). A motor mielott beszallt az arokba meg racsuszott a labamra, ezert a labujjaim kicsit leamortizalta (es most is tisztan emlekszem ahogy vegigneztem az egeszet... na az szar volt). Ott valami vagy valaki azt akarta, hogy ne tortenjen velem semmi es egyben veszeljem at az egeszet (es kurvara meg is dolgozott erte). Ami meg megvedett az a kedvenc lenvaszon ingem (jo massziv durva anyagu, ket eve kaptam) es a gatyam zsebeben levo fenykepezogepem (mindket ruham totalkaros lett, a fenykepezo OK...). Mivel en voltam a konvolyban az utolso a tobbiek csak kesobb vettek eszre hogy lemaradtam, akkor is azt hittek, megint lealltam fenykepezkedni).
Onnan egyenesen a korhazba nyargaltam, beja2 es egy masik srac elment a biztositasi kotvenyemert vissza a szallasra. A korhaz egy cuki nagyon gusztusosan berendezett relaxcenterre hasonlitott, gondoltam hogy na vegre itt mar jo kezekben vagyok. A recepcios csajszi nagyon gyors es hatekony volt, az egyetlen kerdes amit feltett, hogy KP-ban fizetek, vagy biztositoval. Mivel bankkartya nem volt nalam csak valami lofasz penz, a biztositasom meg a szobaban volt ezert varnom kellett amig a tobbiek meg nem erkeznek. (A szoba kulcsat utkozben elhagyta beja2, amikor meg a potkulcsot kerte akkor kapott egy kalapacsot hogy azzal verje le a lakatot :D )
Szoval megerkeztek, addig en a lepcson uldogeltem es osszeuhgyoztam magam a fajdalomtol, ahogy a kilonyi homok meg szar beepult a borombe. Odaadom a kotvenyt a csajszinak aki renduletlenul elkezdett bologatni, hogy ezzel o semmit sem er, mivel az egesz magyarul van irva es nekik a thaifoldi leanyvallalat visszaigazolasa kell. Na akkor elkezdodott a telefonalgatas a magyarorszagi AXA-val, ok meg ilyenekkel nyugtattak, hogy "hamarosan elerjuk a kulfoldi leanyvallalatot, fel oran belul visszahivjuk". Hmm.... "A jo kurva anyatok" mondtam magamban es magamon kivul. Addigra kb 3/4 oraja varakoztam a patinas pult elott relax zenere sziszegve meg bazdmegolva es mar nagyon el akartam intezni az egeszet. Makk sotet volt, sziget egyetlen epkezlab korhazaban voltam, nem akartam varni rajuk igy hat leadtam az utlevelem, ezzel elfogadva hogy barmi tortenik ok ki lesznek fizetve. Na onnantol kezdve bekuldtek egy urallomasra emlekezteto terembe es kapasbol 3 noverke meg orvos kezdett el szimultan ugralni, mindegyik nyalogatta valamelyik sebemet. Akkor szerencsere megallapitottak hogy a kormom nem serult sulyosan, csak valami feluleti elbaszodas van es beszakadt (meg letort egy pici resz belole). Kitisztitottak az osszes sebet ami kozben en minden letezo szinben villogtam es golyozott a szemem, de 15 perc alatt mibnden lekezeltek es szepen bekotoztek. A vegen meg kaptam egy szamlat szaros 48000 forintrol es naponta mennem kell kotozescserere es sebtisztitasra 1 hetig. A teljes vegosszeg az 120.000 ft korul lesz amit en nagyon kurvara ajanlok az AXA-nak, hogy fizessen ki nekik (szerintem lesz emiatt meg jopar anyazos telefonalasom).
A konkluzio amit le lehetett vonni: Ha az ember nem fizet, akkor szo szerint ott dogolhet meg a korhaz marvanylepcsojen az orchideabokrok kozott.
A vizitdij nem 300 es nem 3000 forint volt, hanem 25000, tobb mint az ireknel. Elmeselnem ezt annak a 3.000.000 minositetten sulyos ertelmi fogyatekos begyoposodotnek aki 3 igent ixelt, hogy jo lenne kicsit gondolkodni vagy korulnezni. Itt egy harmadik vilag beli korulmenyekkel kuzo orszagban 60 millio ember el napi kb 1000 forintbol, de a legokadekabb kozkorhazban is 3000-5000 ft a koszonesi dij, gyogyszertamogatas nuku. Itt egy szaros megfazas is 11 ropi (klima miatt gyakori is). Szoval mindeni mindenhol fizet mint a katonatiszt. Az egeszseg a legnagyobb ertek ami az embernek adatik, tudjak ezt masok is.
A motorban keletkezett kart KP-ben kicsengettem, arra keves eselyt latok hogy barmit is all a biztosito (35KHUF). De meg igy is jol jartam, mert allitolag ez a legkorrektebb motorberlo. Meseltek hogy hasonlo serulesekert mar kertek 120 ropit is.
Szoval kegyetlen szerencses vagyok es rettenetesen orulok hogy ilyen konnyen megusztam. Egy masik korterembe pont akkor vittek be egy faszit, akinek mar keze es laba be volt gipszelve, a maradek borfeluletenek 30%-a bekotozve es csak nyogott a kinoktol. Ugyanabban a versenyszamban indultunk mindketten es kurvakonnyen en is igy jarhattam volna. Egy felbevagott rothado hajszal valasztott el attol hogy en is fajdalmak kozepette szuszogjak egy agyban fajdalmas felepulesre szamitva, ehelyett este sajat labamon mentem sziklafalra epitett barba ahol a hizo hold fenyben sikeresen belulrol is kifertotlenitettem magam a tobbiekkel. Azert erzem meg maradt bennem par korokozo, amit ma este meg elpusztitok...

Szoval mindenki vigyazzon magara, mostantol en fokozottan ezt teszem. Mondjuk nem is tudom elbaszni magam megjobban, mivel a tengerbe nem mehetek, most olvasgatos-vizipipazos-bambulos-pialos-szocializacios hetet fogok tartani. Ja, a naplemente gyonyorul volt.

Na pa' !
 toftof

 nebassz

 das eingang

szallodaval szemben

 sztalinbarokk


 csepel also
 erd muvelodesi haz
 csepel 3
 trat
 a baloldali lakosztaly az enyem. jobb oldalon az etterem
 das part

 szomszed hotel: independent bo. Nejlonszatyros ember termeszetesen magyar volt.
 hotelkam oldalrol, ember nuku




Fontos dolgok

No comments: