2009-03-10

pix 'n sztaff

Hi All!

Erot vettem magamon, idegesseg elkerulesere bevettem egy marek nyugtatot, megittam 1 uveg viszkit, elszivtam 3 zsak fuvet es lecsapoltam a veremet, szoval feltoltottem par kepet.

Mivel az imenti mennyiseg sajnos arra keves lenne hogy en meg ki is rakjam erre az oldalra a kepeket, ezert csak egy szuper linkkel letudom az egeszet.

Ehune:
http://picasaweb.google.com/zokka82/KohChang#

Egyebkent a labam naprol napra jobban van, de a dokinenik/bacsik/nenisbacsik meg mindig csunyan neznek ram ha felemlegetem hogy vizbe akarok menni, ez az elfertozodes/rohadas kitolta par nappal a hataridot. Elvileg 12-en akartam menni vissza bangkokba szephaju zoveressunkel, de kis agyalas utan attetettem a jegyemet 16-ra. Addigra szetpancsikolom magam es vegre elmehetek konnuyubuvarkodni is. Minap voltunk egy hajoturan, ahol "pfffff" es "bazdmeg" kategoriaju szigetekre vittek el minket egy egesznapos kirandulas kereteben, ahol csak (megsulve) csorgattam a nyalam mikozben masok a (husito) vizben halrajok kozt buvarkodnak.
Eddigi 1 honapos ruccanas alatt ennyire szep helyeken meg nem jartam, pedig "uhhhh"-oltam eleget. Burjanzo viragbokrok, a szo legszorosabb ertelmeben vett zold novenyzet, falfeher homok. A tenger olyan tisztan hogy a hajo arnyekat latni a 4 meter mely feneken, szines halrajok keringenek, korallszirtek es ilyen szinu viz... Nincs tomeg, alig van kurva turista es kurva, nincsenek arusok, idealis hely hogy az ember szigetenkent 4-5 napot eltoltson rajta. Na persze nem egyedul mert ahhoz nagyon kevesen vannak, de asszonnyal siman el lehet itt tolteni az idot. Szoval szep volt. (akit erdekel guglizhat, panoramiozhat: Koh Wai, Koh Kood, Koh Kut)
Azota en meg mindig Koh changon tengodok, meg igy hogy nem mehetek vizbe rettenetesen elvezem. Mesteri szinten uzom a semmittevest, vigyazok nehogy tulterheljem magam. Meg 1 hetig BOOOVEN elleszek. Hogy utana merre azt meg nem tudom, kambodzsa es laosz most eppen annyira nem villanyoz fel. A kalandtura nem nekem valo. Raadasul meseltek hogy nagyon keves a normalis vizobliteses WC, ami nekem elengedhetetlen a teljes kikapcsolodashoz. Az egesz napomat el tudja baszni, ha egy balkani vodorrel oblitos retekterembe kell szenvednem , nem pedig kenyelmesen elucsorogve, relaxalgatva vegiggondolom a nap multbeli es tervezett esemenyeit. Plane mostanaban, mert miota itt vagyok, megallas nelkul rohangalok a retyora, meg ugy az egesz szigeten szinte minden kulfoldi. Eleinte meg agyaltam hogy talan elmulhatna, azota azonban (kenyelmesen) leszarom. Naponta akar 8X is ha kell...
Csak mindig ellenorizni kell, hogy van-e viz, mert akkor valamelyik szomszed barba kell atslisszolni. A viz es aram naponta 1 orara el szokott elmenni a "hotelben" (viskoban).

Na megyek mert ma az egesz parton "full moon" moka van (igen, telihold ma este), tehat az jo lesz :))))) a mi kocsmankban mar delutan ota BBQ-znak, delben meg a partrol kivezeto jarda el volt torlaszolva masfel meter magasan sorosrekeszekkel.

Na pa'

No comments: