2009-03-23

life goes on

Hi! A gatyarohaszto meleg elol bemenekultem egy netesbe es megvettem a jegyet a tovabbutra. Kicsit nem volt egyszeru mert szar volt a foglalooldal, de remelem nem kezdenek el anyazni a repteren mert az allitolag nem olyan jo (ha arra kerul a sor az AXA biztosito utan mar igazi profinak erzem magam ezen a teren)...
Szoval aprilis 6-an 19:50 kor indul a masina Bangkokbol es masnap delutan erkezik meg Christchurchbe egy Sydney-i hatasszunet utan. 
Neztem az allasajanlatokat is, hat kevesebb mint valaha. Szoval keszitem magam arra, hogy nem lesz ott semmifajta melozgatas az utazgatason kivull. De ki tudja, barmi lehet meg belole. 
Hogy christchurchbol merre indulok el azt meg nem tudom, majd ott ujra eloveszem a magikus dobokockamat es dobok vele parat... 

Egyebkent ideuton a gepen osszeszamoltam, mennyi kilometert basztam el az elmult bo 1 evben:
Dublin-Budapest (ret): 4200*5
Dublin-Alicante (ret):3200
dublin-Nizza (ret):3000
Budapest-Bangkok-Ujzeland:19.600
es erre meg rajon thaifoldon beluli utazgatasok ami a vegen kb 2200 km-t tesz ki
Ez eddig osszesen 49.000 es meg haza sem mentem, ami NZ korbejarasaval ossz 75.000 kilometert jelent. Hat ez kurvasok. Be lehet sozva a seggem rendesen...

Gone swimming...

No comments: