2009-03-22

Valahol

Hi All!

Nanopost:a Tegnap boldogan es ugyanugy hiperaktiv belrendszerrel megerkeztem erre a szigetre, ami felulrol tsodas szep latvanyt nyujtott az azurszinu tengerrel es a feher peremmel korbevett zold foltokkal. A reptertol elmasztam a kozeli varosba (valami chiwaey vagy mi a rak), megleptem magam egy motorral (mert az kell), majd a kornyek legjobb szallasat kaptam meg szinte semmi penzert (legkondi,tv,melegviz,tv,huto,ora, stb: 450bath). Szallasvadaszat kozben itt mar meg lehet dogleni. Fogalmam sincs hany fok volt, de en fel ora utan szo szerint elkezdtem szedulni, tobbszor lebotlottam a jardarol (ez ugy 11 korul volt). Az eg vakitoan kek, a paras levegoben szo szerint tolnom kell magam elore es 15 perc utan nem volt szaraz negyzetcentimeter az ingemen (sem), a szemem szo szerint fajt az eros fenyben.
Szoval este kimentem a partra es csak gusztustalan harminccsillagos resortok voltak az egesz parton amig a szem ellat megtomve venemberekkel meg kis pocs gazdagokkal. Egy szoba ott 4000-7000 bath (megegyszer: az enyem volt 450). Semmi normalis kocsma, mindenhol bombolt a zene, huszmillio szinben vilagitott meg csillogott minden, a kaja ara ugy negyszerese volt az atlagosnak ( ugyhogy "csakazert is dogoljenek meg" alapon en meg annal is 2X dragabban ettem egy pizzahutban, nehogy ezek a szarok jol jovedelmezzenek). Kb fel oras felfedezoseta utan mikor mar lelombozodtam a patinas de annal unalmasabb szallodaktol meglattam egy bart, ahol egy komplett barzenekar huzta az altatonotat es egy oreglany nagyestelyiben enekelt a vele egykoru kozonsegnek. Ekkor kifakadtam, hogy "fakka" es bemenekultem a varosban egy barba. Mar azt matekoztam,hogy holnap hajorapattanok es meg sem allok koh pangan-ig ami egy kis fos sziget eszakra ettol az idosek otthonarol, de lebeszeltek rola. Bar nem tetszett maga a varos es a fo partja, de talatam egy nyugodtabb partszakaszt ami nem volt reflektorokkal kivilagitva, nem kerul 2 ebed araba egy uveg sor es meg vizipiajuk is volt. Onnan kicsit kalandossa valt az este (talan majd elmondom), es ugy 5 korul talaltam vissza a szallasomra.
Ma reggel (11) motort visszadobtam majd fogtam egy helyi "buszt" (platosteherautot), es felpattantam ra gondolvan ennel szarabb helyre nem tud vinni. Vegul egy kikotovarosba mentunk ahol bar nem voltak terebelyes resortok, de annal tobb halfeldolgozo higitotta a parttal nem is rendelkezo vizet. Mondtam a faszinak hogy kov. vegallomasig is elmennek, de bologatott, mondvan "no service! I Go home!". Gondoltam hogy ennel is csak jobb lehet, ugyhogy 60 bath-ert megengedte (hogy a viharba ne) hogy tovabb zotykolodjek a platon es a vegen valami kimondhatatlan nevu faluba lyukadtunk ki. Partja elfogadhato, bar itt is kurvasok turista van (shite!). Egyik uj szomszedommal neztunk lejjebb egy par jo kis partmenti bungallot normalisnak tuno tarsasaggal, szoval holnap ujra koltozok. Szoval most fingom sincs hogy hol vagyok, nincs senkinel terkep hogy megmutassa, de ha lenne is akkor sem kerdeznem meg, mert magasrol leszarom :P.
Ja erdekesseg: Itt a viz vilagit. Igen hulyenek nez mindenki. Ok. De pusztuljak meg tegnap meg ma este mikor uszkaltam benne, szo szerint vilagitott ahogy megkavartam a vizet. Kekes szinben fluoreszkalt es csak ott, ahol jobban mozogtam. A makisotet parton csillagos eg alatt elegge erdekes latvanyt nyujtott [utananeztem wikipedian, ezt valami algafaj okozza]...

Szoval jol vagyok, bar koh chang utan nehez lesz talalni egy olyan helyet ahol azt mondom hogy "ehhh! Ez kurvajo!".

Update: Annyira boldog vagyok hogy 150 meggondolas utan ugy dontottem, nem megyek kambodzsaba. Mai napon az ORIGO-n az alabbi cikket neztem:

http://www.origo.hu/utazas/20090320-utazas-kambodzsa-tropusi-szigetek-egzotikus-utazas.html

Szoval kapja be az origo, hogy egy nappal azutan irja meg ezt a cikket, hogy bangkokbol eljottem. Mondjuk nagyon melyen nem kell bekapnia, mert ahogy olvasom ezek asszonyozos helyek...

No comments: